Klacht Energiewacht Groep: Waardeloze service

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 602722
Gebruiker
Oscar
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Volkomen waardeloos bedrijf is dit geworden. Wij zijn al meer dan 12 jaar klant, maar omdat de serivce zo vreselijk slecht is geworden stappen we over naar een andere leverancier.
Afspraken gewoon niet nakomen. Er komt gewoon meer dan eens niemand opdagen. Dus voor niets thuis gebleven. Dramatisch. Een simpel verzoek om een probleem met de ketel op te lossen in combinatie met een inderhoudsbeurt kan niet.
Nu zitten we dus al weken met een niet goed functionerende ketel. Een klacht bij het bedrijf ingediend. Na 4 weken nog geen enkele reactie. Wat ontzettend slecht.
Ik heb het abonnementsgeld voor zover dat kon laten storneren. Ik heb ze vorige week gebeld en ze twee dagen gegeven om uberhaupt op mijn klacht te reageren. Geen reactie gekregen. Ik ga de ketel nu door een plaatselijk bedrijf laten repareren en de kosten op Energiewacht verhalen.

Gewenste oplossing

Wellicht tegen beter weten in: Ik wil dat jullie de service die we hebben afgesproken en waarvoor ik al jaren betaal nakomen. Daarnaast verwacht ik een vergoeding voor het onnodig thuisblijven.
Geboden oplossing
Inderdaad werd er naar aanleiding van mijn klacht hier, contact met mij opgenomen. Ik ben overigens prettig en keurig te woord gestaan door de vestigingsleider. Mijn klacht bleek echter nergens in hun systeem te staan. Ik heb daarom ook de bevestiging die ik had gekregen, nadat ik 4 weken geleden deze klacht bij Energiewacht zelf had ingediend, naar hem toegemaild. Daarin ook de momenten dat energiewacht langs zou komen en dit niet heeft gedaan. Inmiddels heb ik mijn contract opgezegd en komende week wordt door een concurrent een nieuwe ketel geplaatst. Daarbij ook een onderhoudscontract. In mijn klacht had ik energiewacht gevraagd om een vergoeding voor het onnodig thuis blijven. Doe heb ik niet gekregen. Daarbij heb ik al die tijd netjes betaald en ontkomt energiewacht zo aan een onderhoudsbeurt en de kosten van het oplossen van een storing. Niets ten nadele van de vestigingsleider, maar voor mij nooit meer energiewacht.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Energiewacht Groep
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Keet,

    Onze vestigingsleider heeft contact met u gehad en de klacht met u besproken.
    Wij sluiten de klacht hiermee af.

    met vriendelijke groet,
    Klachtenbeheer Energiewacht.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Energiewacht Groep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen