Opgelost door Energiewacht Groep: Waardeloze service

content Opgelost
A. Bartolotta

Januari 2019: onze 13-jr oude CV-ketel werkt niet meer (desondanks een onderhoudscontract). We hebben 1 week moeten wachten voor de verwarming (N.B. in januari) en 10 dagen voor weer warm water.
Mei 2019: onze 5-maanden oud CV-ketel werkt niet meer. Ik bel de storingdienst: het is 11 uur 's avonds, niemand komt. We zitten hier (weer) in het kou en zonder warm water, nadat we 3.500 euro voor een nieuwe CV-ketel 5 maanden geleden hebben betaald. Bel de storingdienst: de monteur zal vandaag verschijnen... tijd kan niet aangegeven worden... van 8 tot 5 uur... wordt vervolgd....

1) Een CV-ketel leveren die werkt
2) Snel geholpen worden (niet 1 week moeten wachten voor een CV-ketel met een onderhoudscontract)
3) Plannen de monteurs, geven een indicatie van de tijd

Goedemorgen,
    Het spijt ons te horen dat uw ervaring met ons bedrijf niet naar wens is. Wij hebben uw klacht doorgezet naar de betreffende afdeling. Zij nemen binnen twee werkdagen contact met u op.

afdeling klantenservice
    Goedemorgen,
    Als het goed is heeft u contact gehad met Paula Koch van ons bedrijf en is alles naar tevredenheid opgelost.

A. Bartolotta
Energiewacht heeft de CV-ketel 1 dag na de melding gerepareerd

Ook een klacht indienen over Energiewacht Groep?