Klacht Energiewonen: Lekkage na plaatsinf

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 452189
Gebruiker
Zonnepaneel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na het plaatsen van de zonnepanelen kwam ik er dit weekend achter dat het dak lekte onder de zonnepanelen.
Oorzaak dat er stukjes grind onder de voet lagen en dit door het asfalt heen is gegaan. Het had nog niet geregend sinds de plaatsing vandaar dat het nog niet geconstateerd was.
We hebben contact gehad met Sydney Kuiper die ons zei : Het aan te geven bij energiewonen support . We voegen ook foto’s bij

De oplossing

Een vergoeding voor de reparatie van de schade

1 reactie

  1. Auteur
    Energiewonen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw melding.
    Wij willen u graag verder helpen, want een lekkage is nooit de bedoeling.
    Wij willen u vragen om contact te zoeken met Energiewonen zelf, gericht aan de support afdeling via support@energiewonen.nl
    Wij zullen als support afdeling dan alles in het werk zetten om u zo spoedig mogelijk te helpen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zonnepaneel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Is in behandeling
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Energiewonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen