Klacht Energy-Guard: Het niet betalen van de productpremie

Klachtnummer
# 72066
Gebruiker
Ad Gielen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Laats Ik heb bij Energy-Guard een zonnepanelen-installatie gekocht met produktiepremie-overeenkomst die binnen 21 dagen uitbetaald zou worden.
Nadat ik de jaarafrekening op 2 februari 2014 via de mail heb verstuurd, had ik op 6 mei nog niets gehoord.
Toen heb ik zelf gebeld en kreeg als antwoord:" we hebben het vergeten door te sturen naar het bedrijf wat de gegevens nakijkt".
Op 20 april zou het opgestuurd zijn en na ongeveer 4 weken zouden zij de gegevens terug hebben. Op 15 juni nogmaals gebeld met dhr van Schijndel. Hij zou zorgen dat het geld zo spoedig mogelijk gestort zou worden. Op 25 juni nogmaals gebeld en ik kreeg de toezegging dat vrijdag 27 juni het geld op mijn rekening gestort zou worden. Niet dus. Op 17 juli nogmaals gebeld met de mededeling dat het geld voor 1 augustus op mijn rekening moet staan, anders zou ik een klacht indienen.

De oplossing

Zo spoedig mogelijk het geld ontvangen

0 reacties

Ook een klacht indienen over Energy-Guard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen