Klacht Energy-Guard: lage opbrengst zonnepanelen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 67351
Gebruiker
Harrie
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 19 april jl. was het een jaar geleden, dat mijn installatie (geleverd door Energy-Guard) in gebruik is genomen. Ik heb gevraagd naar een opbrengst van 3.000 kWh op jaarbasis en Energy-Guard heeft geoffreerd ca 3.130 kWh.
Op 19 april 2014 bedroeg de totale jaarproductie 2.503 kWh.
Over deze veel lager dan voorgespiegelde productie heb ik op 17 mei jl. een brief geschreven naar Energy-Guard. Al snel (21 mei jl.) kreeg ik per e-mail een reactie van Stephan van de Sande, directeur Energy-Guard met het verzoek aanvullende informatie te geven. Dit heb ik, eveneens per e-mail, op 22 mei verstrekt. Vanaf dat moment is het oorverdovend stil, ook na het sturen van herinneringen op 2 juni en 4 juli.

Gewenste oplossing

1 Vergoeding voor de te lage productie over het eerste jaar.
2 Plaatsing extra panelen ter compensatie van het verschil in opbrengst.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Harrie
    Datum
    Het bedrijf neemt niet eens de moeite om contact te maken, laat staan na te denken over een oplossing.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Energy-Guard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen