Opgelost door Energy-Guard: terugbetaling productpremie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 63839
Gebruiker
Cimbaal 35
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Na vanaf half januari tientallen keren gebeld te hebben zonder teruggebeld te worden wat ze wel beloven dien ik een klacht in tegen energy-guard. omdat in het contract staat: uitbetaling moet binnen 21 werkdagen betaald zijn.
Ze bellen ook niet terug wat ze elke keer beloven. Om moedeloos van te worden.

De oplossing

DE productpremie wordt zo spoedig mogelijk terugbetaald.

3 reacties

  1. Auteur
    Energy-Guard
    Datum
    Beste heer van der Hoek, Ik ga voor u het een en ander nakijken.
    Voor de productiepremie zijn wij afhankelijk van derden maar ik ga kijken wat we kunnen doen.U hoort zsm van ons.mvg Team Energy Guard
  2. Auteur
    Cimbaal 35
    Datum
    Ik ben benieuwd hoe lang het nu nog gaat duren. Als wij jullie moeten betalen mogen we dan ook zo lang wachten. Beloven terug te bellen gebeurt ook nooit. Een hele slechte service
  3. Auteur
    Cimbaal 35
    Datum
    Jammer dat het op deze manier moet om iets af te handelen
    Consumentenbond bedankt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cimbaal 35
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Energy-Guard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen