Opgelost door EnergyZero: Eindrekening tegoed niet binnen afgesproken termijn betaald.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 451357
Gebruiker
PV
Datum
1 reactie

Details

De klacht

22-5-2020 kreeg ik de eindrekening. Hierin stond dat ik een flink bedrag tegoed heb en dat dit binnen 10 dagen terug zou worden gestort. Dit had gisteren moeten gebeuren, echter heb ik nog niets ontvangen.

De oplossing

Graag zsm het bedrag overmaken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

EnergyZero is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

1 reactie

  1. Auteur
    PV
    Datum
    Op de 12e werkdag het bedrag overgemaakt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PV
Datum
Uiteindelijke oplossing
Betaling voldaan
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over EnergyZero?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen