Klacht Enexis B.V.: enexis en essent spelen een vies spelletje samen

vdheijden-seegers

ook wij kregen een enorme afrekening van enexis-essent van bijna 2700 euro. en dat moesten we binnen 2 weken betalen.

we zijn ook met de rechtsbijstand bezig geweest maar enexis houd hun straatje schoon. we kwamen erachter op 2-1-17 achter dat onze meter het hele jaar niet had gedaan en waarschijnlijk ook een half jaar in 2016. op 7-2-17 komt enexis een nieuwe meter hangen. helaas ging deze ook kapot. ook wij zijn als drugspand aangerekend...wat wij heel erg vinden maar zo moesten we dat niet bekijken zei essent. ook moeten ze altijd de oude kapotte meter ijken en dat hebben ze niet gedaan. we kregen als antwoord dat hij gewoon was weg gegooit was. wij zijn het er nog steeds niet mee eens. helaas heb je geen poot om op te staan bij deze bedrijven wij zijn er nog steeds kapot van. en we betalen altijd netjes de rekening.

ze hebben teveel gerekend zeggen ze. maar dan moet ik alsnog een groot bedrag betalen en daar zijn we het niet mee eens ze doen daar zomaar wat

Enexis B.V.
    Geachte mevrouw Van de Heijden,

U hebt vandaag met mij gesproken over het verrekende verbruik. De correctie is naar ons oordeel terecht opgemaakt. De berekening gaan wij nogmaals beoordelen. Indien u vragen en/of opmerkingen hebt kunt u contact met mij opnemen. Uw klacht staat bij ons geregistreerd onder nummer 8061179571.

Dave
    Webcare Enexis

Ook een klacht indienen over Enexis B.V.?