Klacht Enexis B.V.: Enexis laat ons in de kou staan

Ijsklontje

Enexis laat ons letterlijk in de kou staan.
In eerste instantie leken ze heel goed mee te denken en begrip te tonen. Want met het over stappen van leverancier is het aan melden van het contract fout gegaan en zijn ze langs geweest voor het afsluiten ze zouden ook een briefje in de bus hebben gedaan ik heb hier echter niets van gezien en was me van geen kwaad bewust omdat ik een nieuw contract had. Nu zijn ze vrijdag 18 jan langs geweest en hebben ze de Electra afgesloten. Ik ben daarop gelijk gaan bellen.
Maar ze bleven aan geven dat ik eerst moest regelen dat het contract zichtbaar was.
Hier ben ik al vanaf vrijdag mee bezig.
Enexis beloofde me dat ze me gelijk gingen helpen als het zichtbaar was.
Om alles sneller te laten verlopen kon ik het aan en afsluit bedrag pinnen bij de monteur.
Nu was het contract zichtbaar bij enexis en probeerde ik te regelen dat ze me aan konden sluiten. En eerst houden ze me af door te zeggen dat ze de planning niet te pakken konden krijgen.
Ik ben daarop later op de dag weer gaan bellen en toen kreeg ik het bericht dat ze niet mochten graven van de gemeente.
Ik vroeg of ze dit konden overleggen dat het op last van de gemeente tilburg was.
Dit konden ze niet en wilde ze niet.
Daar op ben ik met de gemeente gaan bellen en die gaf aan dat dit niet door de gemeente tilburg opgelegd is en dat ze gewoon mochten graven en dat het zelfs zo is dat ze nu niet af mochten sluiten en dat het aansluiten juist net wel zou moeten.
Daarop heb ik weer met enexis gebeld en dit verhaal gedaan.
Echter werd de eerst vriendelijke klanten service steeds minder vriendelijk en dreef ik ze in het nou door de kennis die ik op gedaan had met het bellen met instanties waar op er gewoon opgehangen werd en de keer er op weer. Nu willen ze me niet te woord staan en willen ze me ook niet aansluiten.
Ze zeggen dat ze niet kunnen graven nu van wegen de vorst. Ik heb ook aan gegeven eventueel zelf te willen graven voor hun en een tentje te bouwen en warm te stoken met een gas kachel.
Maar ik krijg heen enige mede werking van enexis morgen is het al dag 6 zonder stroom.
En als het aan hun ligt kan het nog zomaar een week duren.
Beetje jammer dat jullie zo met mensen om gaan

Ik wil morgen aangesloten worden

Enexis B.V.
    Geachte meneer Bonte,

Ik heb zojuist contact gehad met u over deze klacht. En we hebben de klacht besproken. Ik begrijp dat u boos bent dat wij u niet sneller kunnen heraansluiten. Helaas lukt dit niet voor het weekend. Maandag wordt de energie weer aangesloten. Tot mijn spijt kan ik hierin niks voor u betekenen.

Mariska
    Webcare Enexis

Ijsklontje
Dat ze me maandag aansluiten en dan hebben we 11 dagen zonder stroom gezeten en dan hebben we dus ook 11 dagen in de kou gezeten en er word niets gecompenseerd

Ook een klacht indienen over Enexis B.V.?