Klacht Enexis B.V.: Enexis monteur boort door mijn internetkabel

Klachtnummer
# 374615
Gebruiker
Enexis vernield internetkabel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vrijdag 28/6 heb ik een nieuwe gasmeter gekregen, tijdens de installatie boort de monteur ook door de internetkabel; weg internetverbinding. Monteur zegt dezelfde dag nog terug te komen om het op te lossen; niets meer gehoord. Maandag 1/7 Enexis gebeld: die zeggen van niets te weten en zeggen dat ik het zelf, of via een bedrijf, moet oplossen. Eventuele kosten kan ik ergens declareren. Hun argumentatie is dat ze geen verstand hebben van het herstellen van kabels. Ik ook niet! Ik vind dat degene die het probleem veroorzaakt het ook zelf moet oplossen. Enexis stelt zich onklantvriendelijk en hautain op in mijn beleving.

De oplossing

Ik wil dat ze op hele korte termijn die kabel herstellen, of laten herstellen, zodat de internetverbinding er weer is.

1 reactie

  1. Auteur
    Enexis B.V.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hey Jurgen,

    Zoals mijn collega via Klacht.nl heeft aangegeven laten we de afhandeling verder over bij mijn collega's van Klachten & Claims. Hier is je klacht al in behandeling. Ik vertrouw op een goede en snelle afhandeling!

    Martijn
    Enexis Webcare

Ook een klacht indienen over Enexis B.V.?