Klacht Enexis B.V.: Medewerkers van Enexis en Nuon nemen de onderzoeken van de hogeschool Amsterdam en universiteit Twen

Brutus77

Medewerkers van Enexis en Nuon nemen de onderzoeken van de hogeschool Amsterdam en universiteit Twente niet serieus (er zouden enkel afwijkingen zijn in extreme situaties) Echter ze gebruiken wel de lijst met verdachte meters om te kijken in welke mate klachten serieus moeten worden genomen.
Zo kreeg ik een email van mevrouw Schrik van Enexis met een lijst met verdachte slimme meters. Uit de uitzending van gisteren van Tros Radar bleek ook een Kaiwa meter echter niet betrouwbaar. Daarnaast enorm veel klachten van mensen met een meter die niet op de lijst voorkomen. Volgens Enexis blijkt dan vervolgens uit het ijken dat er niks aan de hand is. Uit onafhankelijk onderzoek blijkt dit ijken echter niet betrouwbaar voor de huidige techniek in slimme meters.

Een oplossing.

Enexis B.V.
    Goedemorgen,

U hebt meerdere klachten aangemaakt via klachtenkompas.nl. Via melding 276287 mag u van mij een inhoudelijke reactie verwachten.

Stephanie
    Webcare Enexis

Ook een klacht indienen over Enexis B.V.?