Opgelost door Enexis B.V.: Niet goed herstellen van betegeling in de oprit na onterechte graafwerkzaamheden van enxus netbehee

oprit

Op 17 januari tussen 12.00-14.00 uur heeft Baas voor de 2e keer een slimme meter geplaatst, omdat de monteur gas rook, werd enexus netbeheer gebeld ,o m de lek op te sporen, het werd nodig geacht om voor de voordeur de een gat te graven; hiervoor werdonze oprit eruit gehaald. Ut erindelijk werd geen gaslek gevonden !. de volgende dag werd het gat gedicht en de tegels teruggelegd, Nu de sneeuw en vorst zijn verdwenen zit er een kuil in onze oprit, net voor de voordeur. Dit is vervelend, want er blijft water in staaan( de oprit was net 1 jaar geleden opnieuw betegeld voor veel geld. Door het ten onrechte open graven van zit een kuil in de oprit, wat uiteraard doodzonde is en levert ergernis op. Wij verzoeken echte straatlrggers te sturen en de schade te herstellen

de oprit opnieuw betegelen , zodat het geheel weer waterpas is

Enexis B.V.
    Uw klacht is in behandeling genomen, er wordt actie uitgezet om de stoep te herstellen.

oprit
Schade is hersteld. Prima opgelost. Klaar

Ook een klacht indienen over Enexis B.V.?