Klacht Enexis B.V.: oplossing voor mijn combi magnetron

loes

naar aanleiding van mijn telefoon gesprek met enexis stuur ik deze klacht.
23 december 2019 hebben wij een stroomstoring in de straat gehad deze begon s morgens om 05.30 mijn man heeft toen gelijk naar het nummer gebeld en kreeg gelijk een sms terug dat de storing 1 uur zou duren. de stroom storing heeft een paar uur geduurd. er zijn nog generators gekomen en er is nog een gas lek geweest. toen de stroomstoring opgelost was zag ik dat onze combi magnetron niet meer functioneerde. ik heb toen gelijk essent een mail gestuurd maar door de kerstdagen duurde de reactie langer dan normaal en zei vertelde mij dat ik bij enexis moest zijn. ik heb na de kerstdagen een mail naar enexis gestuurd waarop in vandaag een telefoontje kreeg. met het antwoord dat het overmacht is voor hun en dat ze er niks aan kunnen doen. en dat een combi magnetron daar tegen moest kunnen.ik heb tegen de meneer gezegd dat ik daar niet mee akkoord ga en dat doordat er een storing buiten het huis is dat voor hun is rekening is. zou toch mooi zijn, een netwerkbeheerder waar ik voor betaal en er is er maar 1 dus ik kan ook niet overstappen naar een andere. gewoon zegt sorry maar ik heb goeie argumenten ,ligt aan het apparaat, overmacht, maar 2 klachten van de 900 huishoudens, je eigen inboedelverzekering
ik heb toen tegen de meneer gezegd dat ik een klacht neer zou leggen bij de klachtenkompas.

een monteur stuurt zodat mijn combi magnetron weer functioneert of een andere vergoed

Enexis B.V.
    Goedemorgen,

Wat naar om te lezen dat je een storing hebt gehad en de combimagnetron nu kapot is. Ik snap dat je baalt dat je magnetron stuk is. Je wilt nu graag dat wij ervoor zorgen dat je magnetron gemaakt wordt, of dat we een nieuwe vergoeden. Gisteren heb je hier telefonisch contact over gehad met mijn collega van de afdeling Klachten & Claims. Mijn collega heeft je uitleg gegeven en hier kan ik niets aan veranderen. Ik wil je daarom aanraden om contact te zoeken met de fabrikant van de combimagnetron of anders je inboedelverzekering.

Ik wens je een prettige dag toe.

loes
voor de storing was er niks mis met mijn combi magnetron en ik vind het diep triest dat jullie niet jullie verantwoording nemen en dat de consument hier de Duppen van is. Ik heb het gevoel dat ik niet serieus genomen word en dat de meneer van de klachten en claims een voorgeprogrammeerd boek werk opleest in de hoop dat de consument afhaakt. want na jullie onderzoek blijkt dat het niet aan jullie ligt. Mooi he om je gelijk te halen bij een grote organisatie .Feit is gewoon dat mijn combi magnetron stuk is gegaan door de stroom storing en dat jullie voor de kosten opdraaien of zorgen dat hij gemaakt wordt door een service monteur. mijn inboedel verzekering dekt deze kosten niet

Ook een klacht indienen over Enexis B.V.?