Klacht Enexis B.V.: Storing aan slimme meter waardoor meterstanden niet uitgelezen kunnen worden.

Klachtnummer
# 555818
Gebruiker
JHM Feron
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds januari 2020 kan de slimme meter niet meer uitgelezen worden. Daardoor is er geen inzicht in het maandelijks verbruik en teruglevering van elektriciteit. Twee keer gebeld, maar tot dusver alleen excuses van vriendelijke dames. Nog geen oplossing.

De oplossing

Storing aan slimme meter verhelpen of slimme meter vervangen.

2 reacties

  1. Auteur
    JHM Feron
    Datum
    Het adres is Toeperweg 2A.
    Klantnummer 0101558751, Feron.
  2. Auteur
    Enexis B.V.
    Datum
    Top, dank je wel. Ik zie inderdaad dat de meter nog op storing staat. Dit heeft te maken met een grootschalig issue waarbij duizenden meters een dergelijke storing hebben. Elke meter op zich moet door een medewerker in behandeling worden genomen waarbij we op afstand proberen het issue te verhelpen. Lukt dat niet, dan sturen we een monteur langs. Gezien de omvang van de storing en impact kost dit ontzettend veel tijd en mankracht. Helaas moet ik je nog weer vragen om geduld. Tot die tijd kan je het beste zelf de meterstanden bijhouden door op de meters zelf te kijken. Sorry voor het ongemak. ^Jos

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Enexis B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen