Klacht Enexis B.V.: Te hoog capaciteitstarief wordt berekend ondanks verbruik van minder dan 500m³ per jaar

Hallo.
Ik heb een geschil met mijn energie transport leverancier Enexis. Ik heb minder dan 500m³ gas verbruikt in de periode 12-06-2015 tm 11-06-2016 dus over een heel jaar. Zij verdommen om het capaciteitstarief aan te passen van € 12,3004 naar € 8.8646 per maand en dat scheelt in een jaar 12 x € 3.4358 = € 41.22. Ik kan precies op Slimmemeterportal.nl aflezen wat ik tot op de dag van vandaag en beginnende op de contract datum van een jaar bij Greenchoice begonnen op 12-06-2015 en dan eindigend op 11-06-2016. En mijn gasverbruik was precies 457.9316m³. Ik heb tientallen mails verstuurd naar mijn oude energieleverancier Greenchoice, naar mijn nieuwe energieleverancier Energieflex en naar de toeleverancier Enexis hoe dit bedrog gewoon plaats kan vinden. Echter tot op heden zonder resultaat. Ik heb het ook allemaal doorgestuurd naar div. consumenten programma's in de hoop dat die het oppakken.
M.v.g. Sjef Moonen

Teveel berekend bedrag rechtstreeks retour van Enexis of via oude energieleverancier Greenchoice.

Enexis B.V.
    Geachte heer Moonen,

Uw klacht met referentienummer 8009041423 heb ik naar aanleiding van uw bericht op Klachtenkompas heropend. U kunt van mij of mijn collega binnen 10 werkdagen een reactie verwachten.

Dave
    Webcare Enexis
    Pietje101
    Eerst krijg je een bericht van klachtenkompas waar je niks van snapt. En dan word het zomaar als afgesloten behandeld en mag je een score kiezen. Klachtenkompas is dus ook waardeloos. In wat voor wereld leven we hier. HET ZIJN ALLEMAAL BEDRIEGERS!

Pietje101

Ook een klacht indienen over Enexis B.V.?