Klacht Enexis B.V.: van machtiging kom ik niet meer af
Details
Klacht
Geachte dames, heren van de Consumentenbond,Ik heb een nare ervaring met de netbeheerder Enexis, waarbij u mij misschien wilt helpen in de vorm van advies. Maar wie weet is een enkel telefoontje van u naar dat bedrijf al genoeg om het probleem op te lossen.
Ruim een half jaar geleden heb ik aan Enexis gevraagd om de capaciteit van de aansluitingen van gas en elektriciteit te verlagen. Daarvoor wilden ze een eenmalige machtiging om de kosten van mijn rekening af te kunnen schrijven. Die machtiging heb ik verleend.
Ik had verwacht dat Enexis de machtiging zou beëindigen nadat het geld afgeschreven was, en of nadat de klus afgerond was. Maar na een half jaar is dat nog altijd niet gebeurd, ook niet nadat ik hun er meerdere keren om heb gevraagd. Zoals het er nu voorstaat houdt Enexis nog jarenlang een machtiging op mijn rekening.
Onder de lijn de achtereenvolgende gebeurtenissen.
Ik voel me klem zitten en hoop dat u mij kunt helpen.
met vriendelijke groeten,
Gewenste oplossing
Enexis geeft aan de bank door dat de machtiging beeindigd is, een stuurt dit CC naar mijDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.