Wij vinden dat Enexis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Enexis: Gasafsluiting bij een man van 91
Details
Klacht
Op vrijdagmiddag 6 december is het gas afgesloten bij een man van 91 die woont in een wijkzorgcentrum. Dit omdat bij de verhuizing, begin oktober verzuimd is om een contract op te maken voor de levering van gas. De verhuizing is doorgegeven aan de energieleverancier, die wel een contract opgemaakt heeft voor de levering van elektriciteit, maar niet van gas, omdat dit op het vorige adres ook niet geleverd werd.Als gevolg van dit ernstige vergrijp volgt dus afsluiting. Na het weekend, op maandag 9 december is voldaan aan alle eisen die Enexis stelt, namelijk een contract voor de levering van gas en betaling van de afsluitkosten van € 57,92. Betalingsbewijs gemaild naar Enexis o.v.v debiteurennummer.
Nu de heraansluiting. Maandagmiddag : wordt niet aangesloten, want hij is niet opgenomen in de planning. Dinsdagmorgen: wordt niet aangesloten want het bedrag van de betaling is nog niet opgenomen in de systemen. En dat moet eerst want anders kan men hem niet inplannen.
Gewenste oplossing
Zo snel mogelijk weer aansluiten.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.