Klacht Enexis: Slimme meter werkt niet

Klachtnummer
# 627414
Gebruiker
J.F. Wauben
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bij mij is in 2019 een zgn. slimme meter geïnstalleerd.
Heeft echter nooit automatisch meterstanden doorgegeven.
Enexis heeft eenmalig monteur langs gestuurd, die geconcludeerd heeft dat het aan 4G bereik ligt.
Helaas niks aan te doen, is steeds de reactie van Enexis.
Mijn directe buren hebben het probleem echter niet.
Niet functionerende slimme meter is volgens mij wanprestatie van Enexis, maar ik krijg er geen voet aan de grond.

Gewenste oplossing

Ik wil graag een slimme meter die naar behoren functioneert.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Enexis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Enexis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen