Klacht Engelbert strauss: betaald product niet op tijd gestuurd

Klachtnummer
# 58238
Gebruiker
jhondejongmetselwerken@live.be
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Van te voren gebeld dat ik het niet eens ben met gehele vooruit betaling, er werd mij verzekerd dat ik na betaling, binnen 2 weken mijn product geleverd zou hebben, 8 april mijn gehele betaling gedaan, maar nog steeds niets binnen!!! Bel ik de klantenservice met mijn klacht, word ik gewoon opgehangen!!! Slechte klantenservice zou ik zeggen! Als het om simpele produkten gaat, gaat het prima maar ik zou bij dit bedrijf geen bedrukte spullen bestellen, want je moet er lang op wachten en je moet het gehele bedrag voorraf betalen!! SLECHT!!!

Gewenste oplossing

50% Voorraf betalen voor bedrukte spullen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Engelbert strauss hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Engelbert strauss?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen