Wij vinden dat Engelbert strauss hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Engelbert strauss: Dubbel betalen voor de geleverde artikelen
Details
Klacht
Ik heb een bestelling gedaan deze is betaald met een kadokaart van 50 euro en het resterende bedrag dat overbleef van 30,35 na invoeren van de kado kaart is betaald met iDeal. Bestelling netjes binnen gekomen alles was goed dus kadokaart en bestelling mail weggedaan.Mijn man had nog een kadokaart van deze winkel dus had een week later een sweater besteld. Zelfde verhaal 25 kadokaart invoeren en 9,37 blijft over en betaald met iDeal. Ook keurig optijd binnen paste goed dus klaar. Kadokaart weg en bestelling mail ook weg. Echter kregen wij 5 weken later een aanmaning dat er nog een betaling open staat voor het bedrag van de kadokaarten. Veel telefoontjes gepleegd met het bedrijf maar kunnen niks voor ons doen omdat wij geen bewijs hebben dat we met die kaarten betaald hebben. Als ik dan zeg dat ik bij bijvoorbeeld die sweater niet zelf ervoor kan kiezen om die 9,37 met iDeal te betalen maar dat dat bedrag tot stand komt door de invoering van een kado kaart. Vinden ze dat zelf ook vreemd maar met de mededeling helaas jammer je moet alsnog betalen! Met andere woorden ik betaal dus dubbel.
Gewenste oplossing
Dat het bedrijf gaat erkennen dat de fout bij hun verwerking/betalingssysteem ligt en niet de klant de dupe daar van laten worden.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.