Opgelost door Engie: 190 euro compensatie te laat

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 631875
Gebruiker
Wolfs
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De eerste 190 euro die we van Engie ter compensatie van de energierekening in november en december krijgen, staat pas 6 december bij ons klanten op de rekening. Dat is niet volgens de afspraak. En de tweede 190 euro? Die worden vergeten? De afspraak die gemaakt is met de regering is 190 euro IN november en IN december.

Gewenste oplossing

190 euro nog deze maand, november overgemaakt hebben, en de andere 190 euro, zoals het hoort, in december.
Geboden oplossing
Vreemd dat dan in de app staat 6/12.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Engie
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Engie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen