Klacht Engie: Doorgaan met Priment terwijl men allang weet wat hun methoden zijn.
Details
Klacht
Ik werd gebeld door het bedrijf Priment.Met verschillende leugens werd schaamteloos geprobeerd, op een zeer opdringerige manier, mij een energiecontract aan te smeren bij Engie.
Engie is heel wat te verwijten wat mij betreft. De klachten over Engie en Priment zijn immers in overvloed te vinden en toch blijven ze met hun in zee gaan. Ze hadden allang geen klanten meer via hun moeten aannemen.
Hiermee door gaan is willens en wetens, nieuwe klanten accepteren, die op een schofterige manier erin geluisd zijn. Engie kan niet meer voldoen met het zeggen contact op te nemen met Priment, om de zaken te verbeteren.
Ik ben gebeld door nummer 0592298038
Als je terug belt is het nummer niet bereikbaar.
Op internet blijkt dat Priment met veel verschillende nummers belt.
Ik ben geschrokken dat dit mogelijk is & het is uitermate teleurstellend dat jullie niet allang afstand van deze oplichters hebben genomen.
Ook heb ik een klacht ingediend bij ACM ConsuWijzer.
Gewenste oplossing
Ik hoef niet geholpen te worden, maar andere mensen moeten niet in de val van hun partner Priment lopen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.