Klacht Engie: Doorgaan met Priment terwijl men allang weet wat hun methoden zijn.

Gebruiker1591644943

Ik werd gebeld door het bedrijf Priment.

Met verschillende leugens werd schaamteloos geprobeerd, op een zeer opdringerige manier, mij een energiecontract aan te smeren bij Engie.

Engie is heel wat te verwijten wat mij betreft. De klachten over Engie en Priment zijn immers in overvloed te vinden en toch blijven ze met hun in zee gaan. Ze hadden allang geen klanten meer via hun moeten aannemen.

Hiermee door gaan is willens en wetens, nieuwe klanten accepteren, die op een schofterige manier erin geluisd zijn. Engie kan niet meer voldoen met het zeggen contact op te nemen met Priment, om de zaken te verbeteren.

Ik ben gebeld door nummer 0592298038
Als je terug belt is het nummer niet bereikbaar.
Op internet blijkt dat Priment met veel verschillende nummers belt.

Ik ben geschrokken dat dit mogelijk is & het is uitermate teleurstellend dat jullie niet allang afstand van deze oplichters hebben genomen.

Ook heb ik een klacht ingediend bij ACM ConsuWijzer.

Ik hoef niet geholpen te worden, maar andere mensen moeten niet in de val van hun partner Priment lopen.

Engie
    Beste Gebruiker1591644943,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw signaal direct doorgezet naar onze salesmanager zodat hier actie op kan worden ondernomen, dit ook in navolging van een klacht met vergelijkbare strekking over Priment die wij enkele weken geleden via klachtenkompas.nl hebben ontvangen.

Vanuit onze kant zijn er harde kwaliteitseisen afgesproken met de intermediairs. Ik begrijp van u dat er op een zeer opdringerige manier, met verschillende leugens u een energiecontract is proberen aan te smeren bij ENGIE. Dit kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn, dit is ook absoluut niet de manier waarop ENGIE klanten wenst te werven.

Ik wil u excuses aanbieden voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groeten,
    Jelle klachtenteam ENGIE

Ook een klacht indienen over Engie?