Opgelost door Engie: Engie heeft nog altijd de 190 euro die we zouden krijgen, aan hun klanten overgemaakt.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 632938
Gebruiker
Wolfs
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Nog altijd geen 190 euro van Engie!!

Gewenste oplossing

Ik wil dat vóór 14 uur vanmiddag bij alle klanten van Engie, de 190 euro, die we allang hadden moeten krijgen, op derekening staat.
En dat het volgende maand halverwege de maand wordt bijgeschreven en niet de laatste dag van het jaar. Dit is echt te triest voor worden. Alle energiemaatschappijen hebben het al overgemaakt, maar Engie niet.
Geboden oplossing
Heel slecht van Engie. Een maand de tijd om het geld over te maken, ons geld, het geld van de klanten en dan zeggen dat ze een storing hebben. Uiteindelijk 1 december overgemaakt. En van deze maand. Het zou erg netjes zijn om dat voor de kerstdagen te doen, zodat iedereen er ook daadwerkelijk iets aan heeft. En niet als mosterd na de maaltijd op 1 januari. Jullie hebben ruim 3 weken de tijd om het goed te doen.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Engie
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Engie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen