Opgelost door Engie: ENGIE hield zich niet aan de beloftes die ze gemaakt hadden.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 473417
Gebruiker
Sultan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tijdens het gesprek om van leverancier te veranderen (i.v.m. bijna einde contract vorige leverancier) werd er beloofd dat de contract niet vroegtijdig gebroken zou worden en dat alle boetes betaald zouden worden. Echter bleek dat de contract vroegtijdig (op de laatste maand!) werd gebroken en de boete daarvoor niet wordt vergoed.

De oplossing

Het bedrijf moet bij hun woorden staan en alle boetes vergoeden, aangezien het hun schuld is dat de vorige contract vroegtijdig was gebroken.

1 reactie

  1. Auteur
    Engie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Sultan,

    Wij hebben elkaar afgelopen vrijdag gesproken. Ik ben blij dat we samen tot een oplossing zijn gekomen.

    Wanneer er in de toekomst vragen zijn mag u deze altijd stellen. Ik wens u een fijne dag!

    Met vriendelijke groeten,
    Jelle Lont
    ENGIE klachtenteam

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sultan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Engie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen