Opgelost door Engie: geen correcte info

content Opgelost
!Annemieke063

Via de klantenafdeling kreeg ik een telefoontje of ik wilde overstappen. Ik heb hierbij verteld dat ik pas naar EON was gegaan en dat er een flinke boete op zou staan. Er werd mij verteld dat de boete vergoed werd door Engie. Ik heb vervolgens voor een 3 jarig stroomcontract gekozen na een wel erg aandringende medewerker. Nu krijg ik slechts 50 euro terug ipv de 125 euro die voor een 3 jarig contract staat. Bij mij is er tevens geen sprake van uitsluitende voorwaarden. Dit heeft mij dus 75 euro gekost, ik had dus niet gewisseld van leverancier als zij mij dus correct hadden beantwoord.

Alsnog de uitbetaling van die 75 euro

Engie
    Geachte heer Kuijpers, ik vind het vervelend om te lezen dat u verkeerde informatie heeft ontvangen. Wij gaan dit uiteraard uitzoeken. Ik heb uw klacht inmiddels geregistreerd en aan de tussenpartij gevraagd om commentaar. Ik kom hierop zo snel mogelijk weer bij u terug. Vriendelijke groeten, Carla, Webcare ENGIE.

!Annemieke063
alsnog tot de beslissing gekomen dat ik recht had op nabetaling, overigens pas na 2 e mails

Ook een klacht indienen over Engie?