Klacht Engie: Hoge boete?

Klachtnummer
# 402882
Gebruiker
Leoharley
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ben overgestapt op een andere energie leverancier had op 6sept meterstanden door gegeven op 13sept bevestiging van engie nog geen 2 weken klant geweest €299,00 termijn bedrag betaald krijg nu een eindafrekening met €125,00 electra en €125,00 gas boete mijn inziens niet correct???

Gewenste oplossing

Na kijken of dit correct is mijn inziens bedenktijd toch?

2 reacties

  1. Auteur
    Leoharley
    Datum
    Nog steeds niets van engie vernomen!! Zo jammer dit!
  2. Auteur
    Engie
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Engie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen