Opgelost door Engie: Meest recente telefoonnummers van z.g. (klanten)service(center)

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 565490
Gebruiker
Sacha
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vervolg reactie. Met dank voor uw reactie, heel spijtig dat het bel-me-niet register gestopt is. Telefoonnummers volgen die ik meteen geblokkeerd heb, maar het biedt geen soelaas gezien de kennelijk mega lange lijst aan landelijk beschikbare telefoonnummers. Het betreft een meneer die jaarlijks mij het hele jaar door belt namens ENGIE via z.g. (klanten)service(center). Na dispuut met deze ENGIE vertegenwoordiger, (wij kennen elkaar persoonlijk), ben ik prompt tegen 17.00 uur weer telefonisch lastig gevallen. Deze keer door een vrouw aan wie mijn situatie naar alle waarschijnlijkheid is doorgegeven door voornoemde meneer. Zij had een vreemd verhaal dat ik bij KvK ingeschreven sta (waarvan meneer op de hoogte was destijds) Maar ben allang bij KvK uitgeschreven. Het nutteloze gesprek heb ik vervolgens beëindigd. Ben recentelijk 15 keer in 2 dagen gebeld via telefoonnummers op 9 november: 053-2087652=3x / 0702171691=2x Volgende dag op 10 november: 070-2001810 / 038-2020425 / 053-2087654 / 038-2020425 / 076-2008395=2x / 070-2171694=2x / 070-2001811 / laatste x door een vrouw 020-2119073.
Op mijn gsm is te zien dat ik ruim 50x vanaf febr. 2021 vrijwel maandelijks door ENGIE benaderd ben via veel diverse (klanten)service(center) telefoonnummers teveel om nu te melden. Misschien later indien gewenst om een vervolgklacht in te dienen tegen deze nutteloos doordrammende ENGIE via z.g. (klanten)service(center).
N.B. correctie: Ben ruim 3 jaar geleden bij Mediamarkt persoonlijk benaderd door deze ENGIE vertegenwoordiger; destijds dus niet ‘telefonisch’ weggekaapt. Na verloop van tijd is ENGIE opgezegd waarna dezelfde meneer mij herhaaldelijk telefonisch benaderde, dito ’s avonds maart 2020 waardoor wegens misverstand de foute overstap naar ENGIE volgde maar direct is opgezegd. Meneer denkt c.q. hoopt dat ik weer diezelfde fout maak?

De oplossing

Stoppen met zinloze benaderingen, telefonisch of anderszins

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sacha
Datum
Uiteindelijke oplossing
Moet 2022 afwachten of ENGIE is gestopt met mij via via te benaderen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Engie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen