Opgelost door Engie: Misleidende verkoop medewerkster

Beginernietaan

Misleidende verkoop medewerkster doet zich voor als of het stroom&gas wat ik heb bij hun vandaan komt,terwijl dit in werkelijkheid niet zo is.ze gaf aan dat ik geld trug kon krijgen van mijn jaarafrekening want ik had te veel betaald.eenmaal binnen gelaten probeert zei je dus gewoon een nieuw contract aan te smeren bij Engie met het bekende verkoop praatje; dat je nu te veel betaald en nog meer bullshit gelul over rusland & groningen. Moest 3 x melden dat ik geen intresse had en toen ging ze minder vrolijk en sociaal dan dat ze binnen kwam weer naar buiten. Vind het behoorlijk brutaal en een tikkeltje respectloos.

Kom hier nooit meer aan de deur

Engie
    Dag meneer, mevrouw van Ek. Dank voor deze melding. Dit mag natuurlijk niet gebeuren. Ik bied u namens ENGIE oprechte excuses aan voor het gedrag van de verkoopster. U mag er op vertrouwen dat wij haar aanspreken op haar gedrag!
    Verrast en Keurig netjes afgehandeld👍
    Mvg Tim

Beginernietaan
Ik wil bij deze Engie klantenservice(Carla Kuhne) bedanken voor de rozen en het kaartje. Verrast en Keurig netjes afgehandeld👍 Mvg Tim

Ook een klacht indienen over Engie?