Opgelost door Engie: Misleidende verkoop medewerkster

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 294030
Gebruiker
Beginernietaan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Misleidende verkoop medewerkster doet zich voor als of het stroom&gas wat ik heb bij hun vandaan komt,terwijl dit in werkelijkheid niet zo is.ze gaf aan dat ik geld trug kon krijgen van mijn jaarafrekening want ik had te veel betaald.eenmaal binnen gelaten probeert zei je dus gewoon een nieuw contract aan te smeren bij Engie met het bekende verkoop praatje; dat je nu te veel betaald en nog meer bullshit gelul over rusland & groningen. Moest 3 x melden dat ik geen intresse had en toen ging ze minder vrolijk en sociaal dan dat ze binnen kwam weer naar buiten. Vind het behoorlijk brutaal en een tikkeltje respectloos.

De oplossing

Kom hier nooit meer aan de deur

2 reacties

  1. Auteur
    Engie
    Datum
    Dag meneer, mevrouw van Ek. Dank voor deze melding. Dit mag natuurlijk niet gebeuren. Ik bied u namens ENGIE oprechte excuses aan voor het gedrag van de verkoopster. U mag er op vertrouwen dat wij haar aanspreken op haar gedrag!
  2. Auteur
    Beginernietaan
    Datum
    Ik wil bij deze Engie klantenservice(Carla Kuhne) bedanken voor de rozen en het kaartje.
    Verrast en Keurig netjes afgehandeld👍
    Mvg Tim

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Beginernietaan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik wil bij deze Engie klantenservice(Carla Kuhne) bedanken voor de rozen en het kaartje. Verrast en Keurig netjes afgehandeld👍 Mvg Tim
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Engie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen