Klacht Engie: Onterechte opgelegde opzegboete

Fire

Ik ben geregistreerd op de bel-me-niet-register, maar werd toch door ENGIE gebeld. Ik werd overgehaald door hun verkooppraatjes om over te stappen. Later besefte ik dat ik verkeerd was voorgelicht en stapte terug naar mijn oude energieleverancier. Ik moest van ENGIE een opzegboete betalen. Ik ben in bezwaar gegaan. Via de mail hebben we een belafspraak gemaakt betreft mijn bezwaar. Ik werd niet op de afgesproken tijd door hun gebeld. Via de mail is er een nieuwe belafspraak gemaakt, maar heb de oproep gemist. Ik heb hun gelijk geprobeerd te bellen, maar kon niet doorverbonden worden. Ik heb hun gemaild om dit door te geven en om een nieuwe belafspraak in te plannen, maar kreeg geen reactie van hun. Later kreeg ik een brief van ENGIE dat ze mij verschillende keren hebben geprobeerd te bellen, maar ik was niet bereikbaar. Ik stuurde opnieuw een mail waarin staat dat ik 1 gemiste oproep heb gehad van hun en dat ik gelijk terug had gebeld en gemaild, maar kreeg geen reactie. Ik gaf aan dat ik steeds geen reactie krijg op mijn mail en dat ze mij verschillende keren hebben gebeld niet correct is. De communicatie verloopt heel moeizaam. Vorige week heb ik weer een brief ontvangen dat ik de opzegboete moet betalen, maat tot op heden heb ik geen reactie op mijn mail ontvangen.

De eindafrekening vernietigen en de opzegboete annuleren.

Fire
Van ENGIE moet ik de boete toch betalen en het is verhoogd.

Ook een klacht indienen over Engie?