Opgelost door Engie: Oplichting valse informatie

content Opgelost
Maaike77

Op 1 juni is er iemand aan de deur geweest met het volgende kenmerk idnummer: 1662512 naam weet ik niet meer. Ik ben zo stom geweest om er in te stappen en over te stappen naar een goedkoper stroom/gas 100x gevraagd of het via Vattenfal was ja dat waren ze niet dus. Gisteren zou ik nog gebeld worden door een manager van diegene die alles geweest is niet dus. Ik had nadat ik het had gedaan gelijk gebeld met Engie en die zeggen dat ik moet wachten op bericht van hun met een klantnummer en zeiden dat het niet de gang van zaken was dat een manager nog zou bellen. ik wil er van af en niet dat er straks geld van mijn rekening afgehaald wordt.

Ik wil geen gebruik maken van hun diensten. Ik wil dus niet overstappen naar hun. Blijf gewoon lekker bij Vatenfall die is uit eindelijk nog goed koper dan Ik aangeboden kreeg

Engie
    Beste mevrouw de Groot,

Ik heb u zojuist gesproken. De kans is groot dat de overeenkomst al is geannuleerd maar mochten wij bij ENGIE alsnog een aanmelding binnen krijgen dan annuleer ik deze voor u. U blijft bij Vattenfall.

Met vriendelijke groeten en alvast een fijn weekend gewenst,

Jelle
    Klachtenteam ENGIE

Maaike77

Ook een klacht indienen over Engie?