Klacht Engie: Overstap van Greenchoice naar Engie

Klachtnummer
# 345485
Gebruiker
C.T. Mazijk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De overstap van Greenchoice naar Engie voor een 2e adres is niet goed gegaan.
Dit betreft een garagebox.
Via de mail en telefoon is er contact geweest, maar geen oplossing geboden.
Telefonisch contact gehad en gezocht maar je staat 25 minuten in de wacht. (de wachttijd is langer dan u gewend bent).
Moet er zelf steeds achter aan gaan om een oplossing voor het probleem te zoeken. Is dus nog steeds niet opgelost.

De oplossing

De overstap in orde maken en de wachttijd voor de servicedesk vergoeden.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Engie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen