Klacht Engie: Van alles!

Walgelijk#050

Na 42 min. In de wacht eindelijk iemand aan de lijn.
Die gene vraagt of het wel een verblijf adres is aangezien dat niet op het contract staat en het in Februari en Maart een mail is gestuurd met vragen er over.
Waar op ik zei heb daar geen mail over gehad word er gezegt dan heb je er vast over heen gekeken.
Heb mijn mail gecontroleerd en zoals ik al dacht geen mail over gehad.
Terug na het punt verblijf adres het staat dus niet op het contract waardoor wij het niet hebben gehad het zal doorgeven worden aan een andere afdeling maar dan is het nog maar de vraag of we er wel recht op hebben.
Tevens is de app weer bereikbaar en is ons mogelijk bedrag wat we terug krijgen fors naar beneden bijgesteld ivm dat prijzen van 2023 er ook in meegenomen zijn maar het verschil is bijna een maand bedrag wat we betalen.
Morgen maar weer bellen en hopen dat het fatsoenlijk en netjes geregeld kan worden zijn al bijna 7 jaar klant en als dat op deze manier moet stap ik over!

Energie compensatie ontvangen en duidelijk en schriftelijke uitleg hoe dat zit met het mogelijke bedrag wat je terug krijgt bij je jaar factuur.
Telefonisch een medewerker gesproken afgelopen donderdag en die had wederom te zeggen over verblijfplaats en dat ze de informatie vanuit de Gemeente kregen. De energietoeslag van November zou met mazzel vrijdag op de rekening staan en anders volgende week. Heb dat zwart op wit staan per mail. Het is nu inmiddels woensdag en het staat er nog steeds niet op. Gemeente gebeld om te vragen mbt verblijfplaats en wij staan in de gemeente ingeschreven net zoals mijn partner en kinderen op het zelfde adres. Zei vond dit zelf nog al een appart verhaal. Mocht engie dit lezen regel het nou gewoon eens netjes. Heb het uitgezocht zijn al 7,5 jaar klant waarvan 6,5 jaar op het huidige adres. Zelf atijd netjes betaald ondanks de enorme verhoging en dan dit terwijl het geld vanuit de overheid komt heb er geen woorden voor vertrouwen is weg.

Engie
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Engie?