Klacht Engie: Van alles!
Details
Klacht
Na 42 min. In de wacht eindelijk iemand aan de lijn.Die gene vraagt of het wel een verblijf adres is aangezien dat niet op het contract staat en het in Februari en Maart een mail is gestuurd met vragen er over.
Waar op ik zei heb daar geen mail over gehad word er gezegt dan heb je er vast over heen gekeken.
Heb mijn mail gecontroleerd en zoals ik al dacht geen mail over gehad.
Terug na het punt verblijf adres het staat dus niet op het contract waardoor wij het niet hebben gehad het zal doorgeven worden aan een andere afdeling maar dan is het nog maar de vraag of we er wel recht op hebben.
Tevens is de app weer bereikbaar en is ons mogelijk bedrag wat we terug krijgen fors naar beneden bijgesteld ivm dat prijzen van 2023 er ook in meegenomen zijn maar het verschil is bijna een maand bedrag wat we betalen.
Morgen maar weer bellen en hopen dat het fatsoenlijk en netjes geregeld kan worden zijn al bijna 7 jaar klant en als dat op deze manier moet stap ik over!
Gewenste oplossing
Energie compensatie ontvangen en duidelijk en schriftelijke uitleg hoe dat zit met het mogelijke bedrag wat je terug krijgt bij je jaar factuur.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.