Opgelost door Engie: Wettelijke compensatie te laat.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 633307
Gebruiker
ouragan
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ondanks toezegging nog steeds geen energiecompensatie op 1 december.Je zou van zo'n grote speler op de energiemarkt beter verwachten.

Gewenste oplossing

Dat Engie tot onmiddellijke betaling overgaat.
Geboden oplossing
Correcte reactie en daarna snel opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Engie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Tillemans,

    U bent ontevreden over het feit dat wij uw energietoeslag over de maand november nog niet aan u hebben uitbetaald.
    U heeft gelijk, en ik bied u hiervoor onze oprechte excuses aan. Het was zeker onze bedoeling om al onze klanten de toeslag voor de maand november op 29 november uit te betalen. Door een technisch probleem is dat helaas niet voor alle klanten gelukt.
    Inmiddels hebben wij de toeslag alsnog aan u overgemaakt.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Vriendelijke groet,
    Carla, Klachtenteam ENGIE

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Engie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen