Opgelost door Enie.nl: Doe eens iets voor je klant, neem je verantwoordelijkheid

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 332332
Gebruiker
Seven#sisters#pleiaden
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Allereerst denk ik dat het geen enkel nut heeft om een klacht in te dienen, omdat Enie totaal niet geïnteresseerd is in mij als klant. Ik heb reeds 20 maal contact gehad met Enie over de omvormer van mijn zonnepanelen.
Ik heb 20 maal zelf moeten bellen en ondanks uitdrukkelijke beloften van de klantenservice wordt ik NOOIT teruggebeld. Er wordt GEEN ENKELE oplossing geboden voor het onder garantie vervangen van de omvormer.
Vandaag 3 maal gebeld. Geen mm verder gekomen. Ik geef Enie een min vijf voor "Service"

De oplossing

Ik wil dat mijn omvormer op ZEER KORTE TERMIJN onder garantie wordt vervangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Enie.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Seven#sisters#pleiaden
Datum
Uiteindelijke oplossing
na zeer lang aandringen, via een monteur opgelost. Zonder excuus of verdere uitleg
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Enie.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen