Opgelost door Enie.nl: Ergernis,slechte communicatie, onbetrouwbaar, vals!!!!

sad Opgelost
Sam 2

Via Slim wonen, collectief Enie.nl uitgekozen om bij een honderd tal klanten zonnepanelen te plaatsen. Januari €1000 aanbetaald en vervolgens hoor je niets meer. Na 3 maanden maar eens gemaild. Om een lang verhaal kort te maken. Afspraak half mei komen we zonnepanelen plaatsen. De geplande dag vrij genomen..wat schets mijn verbazing ik werd gebeld op de dag... helaas komen niet we maken een nieuwe afspraak..hier ging ik niet mee akkoord natuurlijk. Na wat discussie, we komen vanmiddag..Oke ik blij...na het plaatsen werkte de boel niet (en nog steeds niet) nu weer 4 weken verder NOG helelmaal niets weer gehoord van enie.nl Wat een ergenis, 10 mailtjes verstuurd en nog niets gehoord Werkelijk ongelooflijk dat je zo met klanten om gaat. Nu bijna 6 maanden verder en €1000 armer en al die ergernissen nog geen paneel die werkt.
Oh ja, na het plaatsen dezelfde dag al de rest vd rekening of ik deze even binnen 3 dagen wil betalen dit terwijl er nog geen zonnepaneel is die werkt. Pff ben bijna te moe om dit verhaaltje te schrijven maar dit is nog maar het topje vd ergernis bij enie.nl

Heel Simpel, werkende zonnepanelen , €200 schadevergoeding ivm met het mislopen van zonnen energie en een Excuus voor al die ergernis en mijn tijd die ik hier in heb moeten steken...een bloemetje zou minimaal op zijn plaats zijn.
PFFFFF

Enie.nl
    Geachte heer Van Houten,

Bedankt voor uw bericht en we betreuren het dat u niet tevreden bent over de dienstverlening van enie.nl. Dit rekenen we ons zeer zeker aan en hiervoor bieden we onze oprechte excuses aan.

Zoals eerder besproken zijn wij in deze collectieve inkoopactie de uitvoerende partij en niet de adviserende. Hierdoor is er in uw geval helaas een advies uitgebracht voor een omvormer met WiFi monitoring door Slim Wonen wat in de praktijk helaas niet uitvoerbaar was.

Op 16 mei jl. hebben we uw zonnepanelen gemonteerd en zijn hierbij helaas tot de ontdekking gekomen dat de omvormer defect uit te fabriek is gegaan. Hierdoor zijn wij door de fabrikant genoodzaakt om een service procedure te starten zodat er een analyse van de oorzaak gemaakt kan worden. Eerder wordt er door de fabrikant geen nieuwe omvormer geleverd. Hier is helaas te veel tijd verloren gegaan omdat de fabrikant, door het ontbreken van een internetverbinding, geen analyse kon maken.

Uiteindelijk is op 21 juni jl. een nieuwe omvormer geïnstalleerd en is er op kosten van enie.nl een nieuwe internetverbinding gecreëerd in uw garage. Dit was nodig omdat uw WiFi signaal niet toereikend was. Zoals besproken zijn deze extra werkzaamheden en materialen als compensatie niet in rekening gebracht.

We betreuren nogmaals dat er de nodige tijd verloren is gegaan door een verkeerd advies en een defect product. We rekenen ons de slechte communicatie en lange wachttijd zeker aan en hopen dat u vanaf nu alsnog kunt genieten van uw eigen zonne-energie.

Met een zonnige groet,
    Enie.nl

Sam 2
Nieuwe omvormer geplaatst, excuses van de monteur. Dat was het.. geen enkele reactie van Enie zelf, op mijn verzoek om de misgelopen zonuren te vergoeden of een excuus briefje...van alles niets. Als ik het allemaal had geweten dan had ik liever een klein bedrijfje mijn geld gegund Voor mij nooit weer Enie!!!!!!!!!!!!!!!!

Ook een klacht indienen over Enie.nl?