Opgelost door Enie.nl: Installatiemateriaal wordt elders in het land bezorgd + geen reactie op aangetekende klachtenbrief

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 604938
Gebruiker
Sparcaster
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Zonnepanelen en omvormer bleken 150km verderop afgeleverd te zijn, waardoor installateur zijn werk niet kon doen op de afgesproken installatiedatum. Installateur bevestigde dat dit vaker voorkomt bij Enie.nl. Daarnaast heeft een vriend van ons om deze reden de opdracht ontbonden. Ik heb Enie.nl een aangetekende brief gestuurd met verzoek om inhoudelijke reactie van Enie.nl, los van evt. compensatie. Ik heb ze 10 werkdagen (brief is op 20-06-2022 aangekomen) de tijd gegeven om te reageren. Bij herhaaldelijk telefonisch contact over de vraag wanneer wij een schriftelijke reactie mogen verwachten, blijkt dat men de brief niet kan vinden, terwijl wij kunnen zien dat er op 20 juni 2022 getekend is voor de brief. In de brief geef ik aan dat ik eerst een inhoudelijke reactie wil van Enie.nl, voordat ik overga tot betalen. Installatie is intussen alsnog (op een latere datum) afgerond. Betreft nu dus enkel nog een (h)erkenning van Enie.nl

Gewenste oplossing

Ik wil een inhoudelijke reactie op klacht.
Geboden oplossing
Ik heb een zeer inhoudelijke reactie gehad waardoor mijn klacht positief afgerond is. Ik ben tevreden met de oplossing.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Sparcaster
    Datum
    Tot op heden geen schriftelijke reactie van Enie.nl. Wel een telefoongesprek gehad waarin is aangegeven dat de persoon die de brief in behandeling heeft, op vakantie is gegaan voor twee weken. Zoals in de aangetekende brief staat, betalen we pas na een inhoudelijke, schriftelijke reactie van Enie.nl
  2. Auteur
    Enie.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen Marcel,

    Bedankt voor het delen van je ervaring. Allereerst mijn excuses dat een reactie langer op zich heeft laten wachten. Gistermiddag heb ik je een mail gestuurd. Hierin geef ik je, zoals gevraagd, een schriftelijke inhoudelijke reactie.

    Ik vertrouw erop dat ik je voldoende heb geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Gwendy Richard
    Manager Customer Care

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Enie.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen