Klacht Enie.nl: Slechte zaak dat je geen contact wilt hebben met je klanten.
Details
Klacht
Mei 2017 zonnepanelen geplaatst door Enie. Na een aantal maanden blijkt dat de aansluiting in de meterkast heel slecht is gedaan, zelfs onprofessioneel. De aansluiting was niet goed bevestigd en draden niet goed vastgezet en zelfs losse draden, vier automaten verbrand binnen de meterkast. Dit zie je zelf niet. Hierdoor bijna brand gehad. Gered door het springen van de hoofdzekering. Laten repareren door een erkend bedrijf. Contact met Enie in eerste instantie aardig en dacht dat het financieel was opgelost. Na rekening diverse keren contact gezocht met Enie, maar zijn oorverdovend stil en wensen blijkbaar geen contact. Onbeschoft/schandalig gewoon. Om de installateur niet de dupe hiervan te laten worden, is de nota door mij voldaan.Gewenste oplossing
Minimaal contact, excuus en compensatie. Heb ik ook gevraagd aan Enie. Geven gewoon niet "thuis".- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.