Klacht Enjoyy: Graag Will ik zegen als dit nogmaals gebeurt ga ik hier naar de politie ermee

Klachtnummer
# 298248
Gebruiker
Appie26
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goeidag mensen van enjoyy
Ik pas 2 kaartje van Pathé maar die waren al gebruikt en ik stond voor schut om bij de balie te staan dus ik moest 2 nieuw kaartjes kopen voor de film dus ik vraag of ik me geld terug mag krijgen of een nieuwen kaartje ervan kan krijgen ik ben goed opgelicht door jullie.

De oplossing

Nieuwen kaartjes of geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Enjoyy
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Benamar,

    Bedankt voor uw bericht. Wat super vervelend dat u bij de bioscoop stond en de door u gekochte tickets verzilverd waren. Graag lossen wij dit met u op. U geeft aan dat u aan de kassa tickets moest kopen. Graag ontvangen wij via de mail het betaalbewijs hiervan. Dan gaan wij ervoor zorgen dat u de korting gerestitueerd krijgt.
    Wij hadden zelf geconstateerd dat u ten minste 1 ticket had welke al verzilverd kon zijn. Op donderdag 22 maart hebben wij u daarom een nieuw ticket gestuurd via de mail (abdel_21_gouda@hotmail.com) . Deze zullen wij u nogmaals doen toekomen, alsmede een 2e ticket, aangezien u aangeeft dat beide tickets reeds verzilverd waren.
    Onze oprechte excuses hiervoor.

    Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u natuurlijk contact met ons opnemen. Wij helpen u graag.


    Met vriendelijke groet,

    Team Enjoyy
    Customer Service

    Enjoyy | t +31 (0)13 545 42 00 | info@enjoyy.nl | www.enjoyy.nl
    Tivolistraat 30 | 5017 HR Tilburg | Nederland



Ook een klacht indienen over Enjoyy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen