Klacht Enjoyy: Ik ben voelde mij geïntimideerd om te tekenen en wil de aankoop z.s.m. annuleren

Gebruiker1534807066

Overdag (20 augustus 2018) ben ik op straat aangesproken en direct ondervraagd naar allerlei persoonlijke gegevens. Ik werd een heel verhaal voorgehouden, waarna een jongen door naar mijn pasjes te hebben gekeken mijn gegevens heeft ingevuld in zijn tablet. Na overrompeld te zijn en niet te weten wat ik moest doen, heb ik op een gegeven moment getekend voor iets, waarvan ik niet wist of het juist was. Dit blijkt niet zo te zijn. Alles wat mij verteld is, klopt niet. Ik heb de pas niet geactiveerd en ik heb verder geen enkele e-mail ontvangen. Ik wil dit zo snel mogelijk stopzetten.

Het identificatienummer dat de jongen had staan op zijn tablet is: NL09ZZZ645446990000

Bij naam vertegenwoordiger stond niks meer dan: 074

Stopzetten product, geen incasso, kostencompensatie voor de aangetekende brief die ik nu moet sturen en excuses voor het zo benaderen en voorliegen van jongeren om ze iets te laten tekenen waar niks van blijkt te kloppen en geen derden (zoals rechtsbijstand en/of politie) voor dit probleem hoeven inschakelen.

Enjoyy
    Beste mevrouw Badloe,

Wij hebben uw bericht ontvangen waarvoor onze dank.
    Hierin geeft u aan dat u uw Enjoyy kortingspas wilt annuleren.

Indien u de envelop met hierin de vouchers en het Enjoyy kortingspasje binnen 8 dagen na ondertekening aan ons retourneert, gaan wij na ontvangst hiervan over tot het annuleren van uw Enjoyy kortingspas. U kunt de pas opsturen naar postbus 2230 5001 CE Tilburg.

Wij adviseren u de envelop aangetekend te versturen, zodat u altijd een bewijs van verzending heeft. Dit hoeft natuurlijk niet, u kunt de envelop ook, voldoende gefrankeerd, met de gewone post versturen.

Wanneer wij de envelop binnen 8 dagen ontvangen kunnen wij voor u de Enjoyy kortingspas beëndigen.

Wij vertrouwen erop u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.

Enjoyy

Gebruiker1534807066
U vermeld in uw mail naar mij, nadat ik heb gevraagd om een kopie van het contract: "Momenteel bent u nog niet ingeschreven in ons systeem. Daarom kunnen wij uw overeenkomst nog niet toesturen." Aangezien ik niet sta ingeschreven in uw systeem, geeft u zelf toe dat er geen geldige overeenkomst bestaat. Ik ben er zeker van dat dit contract niet rechtsgeldig is. U hebt geen recht mij te vragen om spullen terug te sturen, dus wens u ik u succes als u met gebrekkige gegevens mij onder druk wilt zetten met uw niet geleverde diensten. Mocht u enige spullen overhandigd willen hebben, dan kunt u een afspraak maken om deze zelf op te komen halen. Daarbij heb ik al in een eerdere mail beroep gedaan op de coulance regeling. Graag stuurt u mij een bevestiging dat dit überhaupt ongeldige contract zonder enige vraag ontbonden is. Hierbij neem ik dan ook afscheid van jullie. Groet, Klantnummer 100282652

Ook een klacht indienen over Enjoyy?