Klacht Enjoyy: Opgezegt maar toch is het verlengt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 331570
Gebruiker
NietVerlengen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste Enjoyy,

Ik ben vorig jaar benaderd door een van jullie medewerkers en ben akkoord gegaan om de pas in gebruik te nemen, echter kwam ik er snel achter dat ik amper kon profiteren van mijn pasje. Ik heb de gehele jaar geen gebruik gemaakt van mijn pas, en wist de eerste maand al dat ik hem niet wilde verlengen. Nog voor de einddatum heb ik mijn pasje opgezegt. Maar helaas ontvang ik nu steeds aanmaningen om het bedrag van een vernieuwde abbonement wat niet naar wens was te betalen.

De oplossing

Graag zou ik jullie vragen om mij geen aanmaningen meer te sturen terwijl het al is opgezegt.

Met vriendelijke groet,

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NietVerlengen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ga dit bedrag niet betalen. Volgens u verkoopmedewerkers was het binnen het termijn opgezegt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Enjoyy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen