Klacht Enjoyy: Overvallen door ENJOYY

Klachtnummer
# 268411
Gebruiker
Weegschaal73
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij deze zou ik mijn Enjoyy-kortingspas per direct willen opzeggen.
Ben niet geïnteresseerd. Ik werd door een medewerker van Enjoyy overvallen terwijl ik zelf haast had. Uit respect luisterde ik naar de man het klonk wel allemaal leuk en aardig.
Omdat ik geen tijd had zei de man dat ik een envelop mee kan nemen met informatie etc. om deze mee te nemen moest ik tekenen voor zijn registratie.
Hij zei ook dat ik meer informatie op mijn email zou ontvangen waarvan ik een bedenktijd had van 2 weken. Hier heb ik echter niks van ontvangen maar wel een brief thuis gekregen met een betaling waar ik niet akkoord mee ben gegaan! Bij deze ga ik de envelop met de vouchers die ik niet heb gebruikt retouren. Nogmaals ik ben niet geïnteresseerd in de ENJOYY-KORTINGSPAS
ik heb geen behoefte aan informatie of brieven thuis !.

De oplossing

Bij deze ga ik de envelop met de vouchers die ik niet heb gebruikt retouren.
z.s.m opzegging

1 reactie

  1. Auteur
    Enjoyy
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Maduro,

    Wij hebben uw bericht ontvangen, waarvoor onze dank.
    U geeft aan dat u geen interesse heeft in uw Enjoyy kortingspas, welke u op 1 juli 2017 gekregen heeft. Normaal gesproken heeft u 8 dagen bedenktijd om de envelop met hierin de vouchers en de kortingspas aan ons te retourneren. Deze periode is inmiddels verstreken. Echter, aangezien niet alle gegevens op uw bestelbon klopten (zoals het telefoonnummer en het e-mail adres), hebben wij uw Enjoyy kortingspas beëindigd per ingangsdatum. U hoeft geen verdere actie meer te ondernemen.

    Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.


    Met vriendelijke groet,

    Team Enjoyy
    Customer Service

    Enjoyy | t +31 (0)13 545 42 00 | info@enjoyy.nl | www.enjoyy.nl
    Tivolistraat 30 | 5017 HR Tilburg | Nederland

Ook een klacht indienen over Enjoyy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen