Klacht Enjoyy: Pure oplichting

Klachtnummer
# 352908
Gebruiker
Desha0223
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op de motorbeurs 2017 aangesproken door een jonge man. Er werd ons allemaal dingen beloofd die we er gratis bij zouden krijgen die vervolgens gewoon geld kosten. Ik vind dit echt pure oplichting aangezien we 50 euro moesten betalen en vervolgens geen reet mee konden. Ik ben nergens mee akkoord gegaan om het zomaar te verlengen. Toevallig dat ik naar Mn rekening keek en er weer 40 euro afgeschreven was. Dit heb ik terug geboekt en een mail gestuurd dat ik dit erg brutaal vind en of ze Mn acount kunnen stop zetten hier kreeg ik geen reacties op. Of te wel een erg onprofessioneel bedrijf die je graag extra oplicht Ga niet met deze lui in zee !

De oplossing

Mijn account stop zetten en me nooit meer een mail of wat stuurt

1 reactie

  1. Auteur
    Enjoyy
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Lind,

    Onderstaande mail hebben wij u reeds verstuurd.

    Beste heer Lind,

    Bedankt voor uw bericht. Onderstaande mail hebben wij u op 28-02-2019 verstuurd.
    Uw Enjoyy kortingspas is voor u geannuleerd per 23-02-2020. Dit is de eerst mogelijke opzegdatum.

    Wij verzoeken u de nog openstaande betaling van € 39.95 aan ons te voldoen middels de email betaling die wij u gaan sturen.

    Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Team Enjoyy
    Customer Service

    Enjoyy | t +31 (0)13 545 42 00 | info@enjoyy.nl | www.enjoyy.nl Postbus 2230 | 5001 CE Tilburg | Nederland

    Disclaimer | Dit bericht bevat vertrouwelijke informatie en is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Indien u als niet-geadresseerde dit bericht ontvangt, wordt u verzocht direct de afzender hierover te informeren en het bericht te vernietigen.

    Disclaimer | The information contained in this communication is confidential and is intended solely for the use of the individual or entity to which it is addressed. If you are not the intended recipient you are hereby requested to inform the sender and to destroy the original and all copies unread. Publication, distribution and vision of this information to third parties are prohibited and are unlawful. No rights may be attached to this message.



    -----Oorspronkelijk bericht-----
    Van: Info | Enjoyy
    Verzonden: donderdag 28 februari 2019 10:30
    Aan: 'nathanpsv3@live.nl'
    Onderwerp: RE: Contactformulier ingevuld 100250939

    Beste heer Lind,

    Wij hebben uw bericht ontvangen waarvoor onze dank.
    U geeft hierin aan dat u uw Enjoyy kortingspas wenst te beëindigen.

    Het is zo dat uw Enjoyy kortingspas ieder jaar stilzwijgend verlengd wordt, mits u ons 3 maanden voor het einde van uw contractdatum een email stuurt, waarin u uw pas wenst te beëindigen. Dit is ook terug te vinden in de algemene voorwaarden op de bestelbon, welke u ondertekend heeft en op onze website. Helaas hebben wij geen eerdere opzegging van u gevonden.

    Wij hebben uw Enjoyy kortingspas voor u beëindigd per 23-02-2020. Tot die tijd kunt u gebruik maken van alle aanbiedingen op onze website, hierna stopt uw pas automatisch.
    Bijgaand ontvangt u voor de volledigheid uw klantnummer en wachtwoord van ons, zodat u op onze website kunt inloggen en gebruik kunt maken van alle aanbiedingen.
    Klantnummer: 100250939
    Wachtwoord: LinD2019

    Het spijt ons u niet gunstiger te kunnen berichten.


    Met vriendelijke groet,

    Team Enjoyy
    Customer Service

    Enjoyy B.V. | t +31 (0)13 545 42 00 | info@enjoyy.nl | www.enjoyy.nl
    Postbus 2230 | 5001 CE Tilburg | Nederland

    Disclaimer | Dit bericht bevat vertrouwelijke informatie en is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Indien u als niet-geadresseerde dit bericht ontvangt, wordt u verzocht direct de afzender hierover te informeren en het bericht te vernietigen.



    -----Oorspronkelijk bericht-----
    Van: Enjoyy [mailto:info@enjoyy.nl]
    Verzonden: woensdag 27 februari 2019 15:16
    Aan: Info | Enjoyy
    Onderwerp: Contactformulier ingevuld



    Een bezoeker heeft het contactformulier van de webshop ingevuld:

    Naam: Nathan lind
    E-mail: nathanpsv3@live.nl
    Telefoon: 0615145936

    Bericht: Goedendag ik wou graag mijn account terug stop zetten alleen ik heb geen idee wat mijn klantnummer is . De reden hiervoor is omdat we op de motorbeurs 2017 allemaal leuke dingen aangeboden kregen en ons dingen beloofd werden zoals een hotelovernachting en paintballen enz. Hierbij niet even vertellen dat er nog veeel meer kosten bij kwamen dan ons gezegd werd. Dus daarna hebben we er niks meer mee gedaan en is die pas kwijt geraakt dus bij deze wil ik hem graag stop zetten. Ik zag namelijk dat er ineens 40 euro van Mn rekening werd gehaald dus die heb ik even teruggeboekt. Ik hoop dat we niet zonder al te veel moeite dit stop kunnen zetten.

    Nathan lind

    -----Oorspronkelijk bericht-----
    Van: Enjoyy [mailto:info@enjoyy.nl]
    Verzonden: zaterdag 2 maart 2019 9:57
    Aan: Info | Enjoyy
    Onderwerp: Contactformulier ingevuld



    Een bezoeker heeft het contactformulier van de webshop ingevuld:

    Naam: Nathan Lind
    E-mail: nathanpsv3@live.nl
    Telefoon: 0615145936

    Bericht: Ik wil dit opzeggen? Hoe werkt dat?

Ook een klacht indienen over Enjoyy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen