Klacht Enjoyy: Uitschrijving

Klachtnummer
# 304427
Gebruiker
Soukeino
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wou uit schrijven maar het lukte mij niet en ik had een belletje van enjoyy gekregen en ik zei ik wil uit schrijven en hun zeiden het kan niet en dat hun het geld als nog gaan incaseren

De oplossing

Dat ik uitgeschreven word

1 reactie

  1. Auteur
    Enjoyy
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer van Putten,

    Wij hebben uw bericht ontvangen waarvoor onze dank.
    U geeft aan dat u uw Enjoyy kortingspas wilt annuleren.


    Wij delen u mede dat het helaas niet mogelijk is om uw Enjoyy kortingspas te annuleren voor het tweede jaar. Om deze op te kunnen zeggen had u de opzegging drie maanden voor het einde van het eerste jaar aan ons door moeten geven.

    Dit kunt u terugvinden in de voorwaarden op uw bestelbon. Helaas hebben wij geen opzegging van u mogen ontvangen.

    Wel kunnen wij uw pas beëindigen per 11-04-2019. Indien u dit wenst dient u dit kenbaar te maken middels een email.

    Wij verzoeken u de betaling van € 39.95 voor het tweede jaar aan ons te voldoen.

    Het spijt ons u niet gunstiger te kunnen berichten in deze.

    Met vriendelijke groet,

    Team Enjoyy
    Customer Service

    Enjoyy | t +31 (0)13 545 42 00 | info@enjoyy.nl | www.enjoyy.nl
    Tivolistraat 30 | 5017 HR Tilburg | Nederland

Ook een klacht indienen over Enjoyy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen