Klacht Enka reizen: Misleidende informatie op website tov werkelijkheid

Familie

chte heer/mevrouw,

Wij hebben een vakantie via jullie geboekt naar Elvin Deluxe te Alanya van de periode van 4 oktober t/m 16 oktober.

Toen wij aankwamen in de nacht begon het al dat we een verkeerde kamer kregen en de volgende dag pas een goede kamer konden krijgen. Toen we naar het zwembad gingen werden er Nederlandse rap liedjes afgespeeld die te smerig voor woorden zijn en alleen maar over seks gaan. Non stop ontzettend harde en vulgaire muziek waar kleine kinderen bij zijn. Daarnaast hebben we diverse keren 'geklaagd' bij de receptie maar ze trekken zich er niks van aan. De airco werkt meer niet dan wel en het zwembad is ook totaal niet schoon. De kamers zijn vies en worden of heel slecht of gewoon niet schoongemaakt. Na 8 keer bij de receptie zijn geweest kwam er iemand om 23:00 pas de kamers schoonmaken (onze 3 kinderen wakker moeten maken). Op de badkamer is er telkens een ranzige rioollucht aanwezig. Personeel is hier alles behalve vriendelijk en zijn zowat allemaal chagerijnig. We hebben 3000,- betaald maar dit is totaal niet het geld waard! Via facebook een bericht gestuurd omdat het niet via het contactformulier lukte want het internet was ontzettend slecht in het hotel. Er zou een prive strand zijn voor vrouwen, klopt niet. Op het dak zou het zwembad alleen voor dames zijn. Ook dit klopt niet. Beneden zou een heren zwembad zijn. Klopt ook niet. Enka reizen gemaild en gevraagd om een compensatie maar willen niet tegemoet komen

Vriendelijke g

Ik wil een compensatie want we hebben absoluut niet optimaal kunnen genieten van onze vakantie

Wij vinden dat Enka reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!