Klacht Enkelhetbeste.nl: Enkel het beste

Klachtnummer
# 478228
Gebruiker
Ja
Datum
0 reacties

Details

De klacht

0p 28 mei had ik een ventilator besteld bij Enkel het beste maar naar 2 weken heb ik horen gekregen bij Gilsflexdeliry verloren is. Ik vraag tot nu toe aan jullie dat mijn geld terug wil hebben, ik kruigen email dat moet ik wacht binnen 10 werkdagen mijn geld terug zal kruijgen ik is bijna 4 maanden dat ik op mijn geld wacht 0p 8 september kruig ik mail ik nog moet ik wacht dat het bedrag uitgekeerd zal worden maar wij hiervan nog geen exacte datum kunnen geven alle hoe dan jullie moet weten Enkel het beste ik wiel mijn geld terug en snel zoek jullie de exacte datum om mijn geld terug te betalen want ik ben boos en zat voor jullie het is niet meer nomaal


De oplossing

Ik wil mijn geld terug betaal

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Enkelhetbeste.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Enkelhetbeste.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen