Klacht Enma’s Beauty: Vals retour beleid die ze wel beloven maar niet waar maken.

IreenGeertsma

Na schoenen te hebben besteld met de belofte dat ze morgen worden verstuurd. Heb ik pas na twee weken de schoenen mogen ontvangen. Ze wekken de indruk een Nederlandse webshop met eigen voorraad te zijn, maar zijn in werkelijkheid een dropshipper die producten uit china verkoopt. Na ontvangst van de schoenen van €35 euro bleken deze erg slecht van kwaliteit te zijn en totaal niet lijken op de foto’s in de advertentie, de zolen zijn van hard plastic en alles voelt kwalitatief slecht aan, meer schoenen voor een pop dan voor een mens. Ik heb verder niet de moeite gedaan om ze te passen, ze zijn niet uit de verpakking geweest.
Op hun website beloven ze 30 dagen geen vragen retour garantie. Op mijn verzoek om retour gegevens voor het terugsturen van de schoenen kreeg ik gelijk de mededeling dat ze deze om hygiënische redenen niet konden terug nemen en ook was het een aanbieding die niet geretourneerd kon worden?! Dit zijn beide volgens de wet kopen op afstand geen geldige redenen om een retour te weigeren.

Bij nader onderzoek van hun website blijkt dat de Webshop keurmerk logo gevoerd word zonder dat ze daar bij aangesloten zijn en dat er geen adresgegevens te vinden zijn op hun site. Ook bij de kvk staat geen bedrijf met deze naam ingeschreven.
Met het e-mail adres waarmee ik het eerste mailtje heb gestuurd kan ik ze niet meer mailen die word door hun mailserver geblokkeerd …. !
Het telefoonnummer waarop ze zeggen 24/7 bereikbaar te zijn bij vragen is inderdaad bereikbaar, maar alleen voor een muziekje, je krijgt niemand te spreken.

Ik wil daarom iedereen waarschuwen hier niet te bestellen, dit zijn oplichters !!! Hopelijk kan ik met deze melding meerdere kopers van een miskoop bij Emmas Beauty uit Rotterdam Antwerpen voorkomen … trap er niet in ! Dit is een scam !

Ik wil mijn bestelde product gewoon kunnen retourneren. Product terug sturen. Mijn geld terug gestort op mijn rekening.
Emma's Beauty is met geen mogelijkheid te benaderen, telefonisch krijg je een muziekje, mijn e-mail word gewoon geblokkeerd, geen adres gegevens te vinden en geen KVK registratie. Hopelijk word dit bericht gelezen en gedeeld. Koop hier niet ! Producten die ze aanbieden komen rechtstreeks bij AliExpress vandaan tegen 4x de prijs, retour doen ze niet aan want 'aanbieding' en 'hygiëne' kaart wordt getrokken .... dit ondanks hun geen vragen 30 dagen retour beleid die ze zeggen te hebben ... Dit zijn OPLICHTERS !

Wij vinden dat Enma’s Beauty hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Enma’s Beauty?