Klacht Ennatuurlijk: Absurd hoge incasso kosten

Miichelle_m

Ik zit verplicht bij Ennatuurlijk voor mijn warmte aansluiting.
Dit omdat het een huurhuis is en er geen vrije markt is qua stadwarmte.
Door omstandigheden heb ik een betalingsachterstand. Nou is het zo dat op 3 maandfacturen van 74 euro per stuk (210 totaal) al een bedrag van 120 euro aan incasso kosten overheen gegooid is. Iemand die moeite heeft met betalen kan die incasso kosten ook niet betalen.

Ik heb al meerdere malen gebeld voor een betalingsregeling, dan krijg ik alleen de reactie dat ik het openstaande bedrag voor een bepaalde datum moet betalen.

Nou heb ik gister ook een vooraankondiging afsluiting ontvangen waar het bedrag ineens op 606 euro staat??????
Hou eens op met die absurd hoge incasso kosten en denk om je klanten! als ik hulp zoek bij jullie omdat ik het wil oplossen dan kunnen jullie toch ook enige flexibiliteit verlenen?

Vermindering van de incasso kosten (50% van het openstaand bedrag aan incasso kosten slaat nergens op) daarnaast een fatsoenlijke betalingsregeling. Dan wil ik ook wel af spreken dat in het vervolg de facturen automatisch worden afgeschreven.

Ennatuurlijk
    Beste mevrouw Hoekstra,

U heeft inmiddels een betalingsregeling afgesproken met onze afdeling Incasso. De bevestiging van uw betalingsregeling is per post naar u verzonden. Ik hoop dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost. Mocht u toch nog (aanvullende) vragen hebben, neemt u dan alstublieft contact op met onze Klantenservice.

Patrick
    Ennatuurlijk B.V.

Ook een klacht indienen over Ennatuurlijk?