Opgelost door Ennatuurlijk: Administratieve chaos bij ennatuurlijk en zeer slechte klantenservice.
Details
Klacht
Complete chaos bij ennatuurlijk bij verhuizing. Verhuizing en meterstanden niet goed doorgekomen en ik sta nog steeds op hun site "mijn warmte" op 2 adressen.Op tijd doorgeven dat ik ga verhuizen naar een adres waar ennatuurlijk, net als mijn vorige adres, warmte levert.
Volgens een eerder ontvangen mail zou alles goed verlopen als ik de meterstanden door zou geven. Netjes gedaan via mail en in de site "mijn warmte".
Nu blijkt op 20 januari dat mijn verhuizing van 12 januari nog steeds niet verwerkt is en ik binnenkort een dubbele rekening krijgen. Contract op 2 adressen !!!!
Mail; geen respons
App; geen respons
Contactformulier; geen respons
Telefoon; half uur in de wacht om vervolgens een ongeïnteresseerd iemand aan de lijn te krijgen die er niets van snapt en ook niet snapt dat er ennatuurlijk 2 meters heeft opgehangen die onafhankelijk van elkaar uitgelezen moeten worden.
Ik geef telefonisch de getallen nogmaals door maar daar snapt hij ook niks van.
Het enige wat ik te horen dat hij er iemand achteraan zet en dat ik moet geloven dat het allemaal goed komt en dat ik niets hoef te betalen over de periode dat ik daar niet meer zit. (geloof er niks van want ze hebben geen actuele meterstanden van 12/01).
Ik krijg blijkbaar vanzelf bericht. Heb voor de zekerheid wel even nagevraagd of het gesprek opgenomen is want hij wilde geen bevestiging van het telefoongesprek sturen.
Gewenste oplossing
Niets meer en minder dan het oplossen en mij geen rekening sturen over de tijd na 12 januari op het oude adres. En een bevestiging hiervan.Bovendien mag ennatuurlijk zijn contactmogelijkheden en snelheid van respons wel eens nagaan want dat is om te huilen.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.