Klacht Ennatuurlijk: Ennatuurlijk accepteerd op geen enkele manier de door mij verstrekte meterstand.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 328899
Gebruiker
geewhiz
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ennatuurlijk accepteert niet de door mij opgegeven meterstand. Pas als de onderhoudspartij van Ennatuurlijk de stand heeft opgenomen, is men eventueel bereid het van mij gestolen geld terug te betalen. Eerdere door mij opgegevn meterstanden zijn altijd geaccepteerd. Ok de meterstanden die ik voor mijn buurman doorgaf. Ik heb nu een foto doorgestuurd van de meter met daarop de stand, gemaakt op 25 oktober jongstleden door een medewerker van de firma Feenstra Venray. Ik denk dat ik al het mogelijke heb gedaan om Ennatuurlijk in beweging te krijgen. Ennatuurlijk krijgt van mij nog 7 dagen de tijd om mijn geld terug te storten.

De oplossing

Geld binnen 7 dagen terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Ennatuurlijk is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    geewhiz
    Datum
    Klacht is pas opgelost als ik mijn geld weer terug heb. Ben het nu al een jaar kwijt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
geewhiz
Datum
Uiteindelijke oplossing
Te veel in rekening gebracht geld per direct terug storten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ennatuurlijk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen