Klacht Ennatuurlijk: Ennatuurlijk accepteerd op geen enkele manier de door mij verstrekte meterstand.

geewhiz

Ennatuurlijk accepteert niet de door mij opgegeven meterstand. Pas als de onderhoudspartij van Ennatuurlijk de stand heeft opgenomen, is men eventueel bereid het van mij gestolen geld terug te betalen. Eerdere door mij opgegevn meterstanden zijn altijd geaccepteerd. Ok de meterstanden die ik voor mijn buurman doorgaf. Ik heb nu een foto doorgestuurd van de meter met daarop de stand, gemaakt op 25 oktober jongstleden door een medewerker van de firma Feenstra Venray. Ik denk dat ik al het mogelijke heb gedaan om Ennatuurlijk in beweging te krijgen. Ennatuurlijk krijgt van mij nog 7 dagen de tijd om mijn geld terug te storten.

Geld binnen 7 dagen terugstorten.

Ennatuurlijk is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

geewhiz
    Klacht is pas opgelost als ik mijn geld weer terug heb. Ben het nu al een jaar kwijt.

geewhiz
Te veel in rekening gebracht geld per direct terug storten.

Ook een klacht indienen over Ennatuurlijk?