Klacht Ennatuurlijk: Ennatuurljjk komt afspraken niet na

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 354761
Gebruiker
HelenaVisser
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds 2017 heb ik een overgebruik veroorzaakt door een slecht werkende klep in de cv installatie. Daarbij lekte er 2 tapkranen . Met ennnatuurlijk afgesproken dat we een nieuwe meter gingen plaatsen als de cv en de kranen gerepareerd werden omdat ik nu 2 jaar ruim 300 euro moest bijbetalen . Dan in mei 2019 zouden we samen verder kjjken . Echter er werd ineens in Jan 300 euro geincasseerd en nu zeggen de dames van de klantenservice dst er niets bekend is. Dus maken we een betalings regeling. Ik verbruik nu over een jaar 11 gj en de jaren ervoor 27gj . Ik wil het maandbedrag ook aanpaasen maar dat gaat pas in april. Nu staat er 635 euro open en ik mag 265 per maand aflossen. Verder kunnen ze me niet helpen

De oplossing

De betalingstegeling vsn 5 0 euro toepassen en het maandbedrag vsn 78 euro naar 50 euro brengen

1 reactie

  1. Auteur
    Ennatuurlijk
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Visser,

    Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw klacht gelezen en geef u graag een reactie.

    Wij hebben in januari al een betalingsregeling met u afgesproken voor €50,00 per maand waarvan u de eerste termijn voor eind februari aan zou betalen. Helaas hebben wij deze betaling nog niet van u mogen ontvangen. Ik zie dat u ook een e-mail naar ons heeft gestuurd en geef u op deze e-mail een uitgebreide reactie zodat we het samen op kunnen lossen.

    Ik vertrouw er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Michelle

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HelenaVisser
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik was 2 dagen te laat met de 50 euro te betalen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ennatuurlijk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen