Klacht Ennatuurlijk: Ennatuurljjk komt afspraken niet na

HelenaVisser

Sinds 2017 heb ik een overgebruik veroorzaakt door een slecht werkende klep in de cv installatie. Daarbij lekte er 2 tapkranen . Met ennnatuurlijk afgesproken dat we een nieuwe meter gingen plaatsen als de cv en de kranen gerepareerd werden omdat ik nu 2 jaar ruim 300 euro moest bijbetalen . Dan in mei 2019 zouden we samen verder kjjken . Echter er werd ineens in Jan 300 euro geincasseerd en nu zeggen de dames van de klantenservice dst er niets bekend is. Dus maken we een betalings regeling. Ik verbruik nu over een jaar 11 gj en de jaren ervoor 27gj . Ik wil het maandbedrag ook aanpaasen maar dat gaat pas in april. Nu staat er 635 euro open en ik mag 265 per maand aflossen. Verder kunnen ze me niet helpen

De betalingstegeling vsn 5 0 euro toepassen en het maandbedrag vsn 78 euro naar 50 euro brengen

Ennatuurlijk
    Beste mevrouw Visser,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw klacht gelezen en geef u graag een reactie.

Wij hebben in januari al een betalingsregeling met u afgesproken voor €50,00 per maand waarvan u de eerste termijn voor eind februari aan zou betalen. Helaas hebben wij deze betaling nog niet van u mogen ontvangen. Ik zie dat u ook een e-mail naar ons heeft gestuurd en geef u op deze e-mail een uitgebreide reactie zodat we het samen op kunnen lossen.

Ik vertrouw er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Michelle

HelenaVisser
Ik was 2 dagen te laat met de 50 euro te betalen.

Ook een klacht indienen over Ennatuurlijk?