Klacht Ennatuurlijk: Ennatuurljjk komt afspraken niet na
Details
De klacht
Sinds 2017 heb ik een overgebruik veroorzaakt door een slecht werkende klep in de cv installatie. Daarbij lekte er 2 tapkranen . Met ennnatuurlijk afgesproken dat we een nieuwe meter gingen plaatsen als de cv en de kranen gerepareerd werden omdat ik nu 2 jaar ruim 300 euro moest bijbetalen . Dan in mei 2019 zouden we samen verder kjjken . Echter er werd ineens in Jan 300 euro geincasseerd en nu zeggen de dames van de klantenservice dst er niets bekend is. Dus maken we een betalings regeling. Ik verbruik nu over een jaar 11 gj en de jaren ervoor 27gj . Ik wil het maandbedrag ook aanpaasen maar dat gaat pas in april. Nu staat er 635 euro open en ik mag 265 per maand aflossen. Verder kunnen ze me niet helpenDe oplossing
De betalingstegeling vsn 5 0 euro toepassen en het maandbedrag vsn 78 euro naar 50 euro brengenUiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.